UPS دوربین مداربسته

انتخاب یک UPS مناسب برای سیستم مداربسته یکی از بخش های مهم طراحی سیستم مداربسته است. از انجا که بسیاری از فعالان در زمینه دوربین مداربسته اطلاعات کافی در رابطه با سیستم های الکترونیکی برای محاسبه این تجهیزات را ندارند در این مطلب سعی می کنیم به شما در انتخاب دستگاه مناسب برای سیستم مداربسته کمک کنیم.

در این مطلب محاسبه UPS تنها تا 16 کانال انجام شده است. در صورتی که تعداد دوربین های شما بیش از این تعداد است بهتر است از یک کارشناس مطلع برای محاسبه نوع UPS مناسب استفاده کنید. در ضمن توجه داشته باشید اطلاعات زیر با توجه به میزان مصرف معمول دوربین های مداربسته با چیپ تصویر CMOS (که امروزه بسیار رایج است) طراحی شده. در صورتی که دوربین شما دارای چیپ تصویر CCD است مصرف آن تا حدی بالاتر خواهد بود. (برای اطلاعات بیشتر مطلب مصرف برق دوربین مداربسته را مطالعه کنید.)

(زمان های محاسبه شده برای بالاتری مصرف در تمامی تجهیزات در نظر گرفته شده)

محاسبه UPS مناسب برای کاربری های مختلف

4 دوربین

برای 4 دوربین و دستگاه DVR و تجهیزات جانبی آن مانند منبع تغذیه شما معمولا به حدود 50 وات توان نیاز خواهید داشت. برای تامین این توان حداقل باید از یک UPS با توان 600VA استفاده کنید.

یک UPS 600VA با باتری 7 آمپر/ساعت حدود 40 دقیقه میتواند سیستم مداربسته شما را روشن نگه دارد. باتری 9آمپر/ساعت همین زمان را به حدود 1 ساعت می رساند و با دو باتری 7 آمپر/ساعت شما حدود 1 ساعت و چهل دقیقه سیستم را به صورت فعال تغذیه خواهید کرد.

8 دوربین

برای هشت دوربین و دستگاه DVR و تجهیزات جانبی باید حداقل از یک UPS با توان 1000VA استفاده کنید.

یک UPS 1000VA با دو باتری 7آمپر/ساعت میتواند تجهیزات شما را برای 1 ساعت روشن نگه دارد. در صورتی که باتری را تا 2 باتری 9 امپر/ساعت افزایش دهید این زمان به 1 ساعت و 20دقیقه می رسد. این زمان برای سه باتری 9 آمپر/ساعت به 2 ساعت خواهد رسید.

16 دوربین

برای 16 دوربین و دستگاه DVR و تجهیزات جانبی باید حداقل از یک UPS با توان 1000VA استفاده کنید.

یک UPS 1000VA با دو باتری 7آمپر/ساعت میتواند تجهیزات شما را برای 30 دقیقه روشن نگه دارد. در صورتی که باتری را تا 2 باتری 9 امپر/ساعت افزایش دهید این زمان به 40دقیقه می رسد. این زمان برای سه باتری 9 آمپر/ساعت به 1 ساعت خواهد رسید.