دوربین های مداربسته ضد آب برای عملکرد صحیح باید تحت استاندارد های علمی و عملی در کارخانجات معتبر ساخته شوند و چرا که در این گونه کارخانه ها عملیات کنترل کیفیت بسیار سختگیرانه ای بر روی دوربین های مدار بسته انجام می گیرد که این پروسه ها در شرکت های متفرقه قابل انجام نمی باشد .

 

موارد استفاده دوربین مداربسته ضد آب کدامند ؟ 

دوربین های مداربسته ضد آب در محل هایی که محل نصب دوربین در بیرون ساختمان ها می باشد و احتمال ریزش باران و آب وجود دارند ، جهت نظارت و کنترل و پیشگیری از جرم استفاده می شوند .

 

در محیط بیرون اگر دوربین مداربسته نصب شده ضد آب نباشد ، ریسک بسیار بالایی را متحمل می شوند چرا که با اولین بارش باران دوربین سوخته و تصاویر از دست می رود .

 

آیا از دوربین مداربسته ضد آب در فضای داخلی نیز استفاده کرد ؟

بله، پیشنهاد نگارنده نیز همین موضوع می باشد چرا که دوربین های مداربسته با استاندارد ضد آب در مقابل گرد و غبار و عوامل خارجی مقاوم بوده و حلول عمر بالاتری را خواهند داشت .

 

مناسب ترین محل برای نصب دوربین های مداربسته ضد آب چگونه جایی است ؟ 

هر جایی که در فضایی بیرونی و داخلی که نیاز به نظارت تصویری دارد را می توان توسط دوربین های مداربسته دارای استاندارد ضد آب پوشش داد .

 

این دوربین های مداربسته در مقابل عوامل جوی نظیر باد و باران و تگرگ و برف مقاوم هستند حتی تا حدودی در مقابل فشار و ضربه نیز مقاومند ، پس با خیال راحت دوربین های مداربسته ضد آب را در هر مکانی نصب کنید .